Telefon: 0723 370 540

Fantasticele Invenţii ale lui Nikola Tesla  - Nikola Tesla, David Hatcher Childress

Fantasticele Invenţii ale lui Nikola Tesla - Nikola Tesla, David Hatcher Childress

42,00 RON 45,00 RON
Disponibilitate: În Stoc
 Un geniu care a depăşit nu doar epoca lui, ci şi epoca noastră. O minte atât de măreaţă încât personalităţi socotite genii, precum Einstein, Edison, Marconi, s-au inspirat foarte mult din munca lui teoretică. Mai presus de toate însă, inima lui Niko...
Cu TVA: 42,00 RON
Cod produs: carte

 Un geniu care a depăşit nu doar epoca lui, ci şi epoca noastră. O minte atât de măreaţă încât personalităţi socotite genii, precum Einstein, Edison, Marconi, s-au inspirat foarte mult din munca lui teoretică. Mai presus de toate însă, inima lui Nikola Tesla a bătut pentru umanitate.
   Această carte prezintă într-un mod profesionist:
   - cele mai uimitoare invenţii ale acestui geniu (aproape necunoscut) pe nume Nikola Tesla descrise chiar de el;
   - descrierea proprie a lui Tesla despre planul de a electrifica lumea utilizând free energy (energie gratuită);
   - transmisia energiei electrice fără fir, direct prin atmosfera Pământului;
   - teoriile revoluţionare ale lui Tesla şi Marconi despre antigravitaţie, farfurii zburătoare şi călătorii În timp;
   - modul În care programul de apărare SUA "Star Wars" (Războiul Stelelor), început în 1983, foloseşte tehnologia descoperită cu mult înainte de Tesla botezată Raza Morţii;
   - viziunea lui Tesla despre aparatele de zbor antigravitaţionale electrice care preluau energia prin aer de la nişte turnuri de emisie;
   - cum energia electrică ar putea fi distribuită gratuit şi utilizată oriunde pe Pământ;
   - cele mai neobişnuite invenţii ale lui Tesla: maşina de citit gânduri, ozonizatoare, submarine electrice şi multe altele;
   - documentele de la Curtea Supremă de Justiţie despre demolarea faimosului Turn Wardenclyffe, construit de Tesla pentru a genera energie electrică gratuită (free energy).

Editura: Vidia

Autor: Nikola Tesla, David Hatcher Childress

Format: 17x24 cm.

Număr de pagini: 336

Greutate: 500 gr.

Anul apariției: 2011

ISBN: 978-606-92724-0-4


Prefaţă
Nikola Tesla - o altfel de biografie ... 9

1. Prima schiţă biografică (1891) ... 29
2. Primele brevete (1886-1888) ... 37
3. Experimente cu curenţi alternativi de înaltă tensiune şi înaltă frecvenţă (1891) ... 59
4. Alte brevete (1889-1900) ... 161
5. Transmiterea energiei electrice fără fir (1904) ... 193
6. Uimitoarea rază mortală a lui Tesla ... 221
7. Invenţii absolut incredibile ... 253
8. Ultimele brevete (1913-1928)    ... 267
9. Tesla şi Piramidele de pe Marte ... 271

pag. 29-30


   Capitolul 1
   Prima schiţă biografică (1891)

   În timp ce o mare parte a familiei europene s-a îndreptat spre vest în ultimele trei sau patru sute de ani, colonizând vastul continent american, o altă parte, mai mică, desfăşura o muncă de frontieră în Lumea Veche, protejând ariergarda împotriva "cumpliţilor turci" şi recuperând treptat pământurile de sub stăpânirea mahomedană. Vreme îndelungată, poporul slav - care după bătălia de la Kosovopjolje, în care turcii i-au învins pe sârbi, s-a retras între graniţele actuale ale Muntenegrului, Dalmaţiei, Herţegovinei şi Bosniei, şi "zona de graniţă" a Austriei - a ştiut, ca şi pionierii noştri din Vest, ce înseamnă să ai de-a face cu duşmani care îţi atacă în mod repetat graniţele; iar oamenii din aceste ţări, prin lupta lor înverşunată împotriva armatelor Semilunii, au dat dovadă de curaj şi înţelepciune, manifestând un patriotism şi o dorinţă de independenţă neîntrecute de nicio altă naţiune.
   În această interesantă regiune de frontieră şi din aceşti oameni viteji ai Estului s-a născut în anul 1857 Nikola Tesla. Faptul că este apreciat astăzi în America şi reprezintă unul dintre specialiştii noştri de frunte se datorează interesului extraordinar pe care această ţară îl acordă electricităţii şi aplicaţiilor ei pe scară largă.
   Tesla a văzut lumina zilei în Smiljan, Lika, unde tatăl lui era un preot de seamă al Bisericii Ortodoxe, biserică în care familia lui are şi astăzi reprezentanţi de cinste. Mama lui era cunoscută şi apreciată în tot ţinutul pentru priceperea şi originalitatea în lucrul de mână; fără îndoială, ea a fost cea care i-a transmis ingeniozitatea lui Nikola, deşi în cazul lui spiritul inventiv avea să se manifeste într-un alt domeniu, specific masculin.
   Băiatul a fost dat la învăţătură de timpuriu, iar când tatăl a fost transferat la Gospic, Nikola a petrecut patru ani în şcoala publică şi, mai târziu, trei ani la Şcoala Reală, cum era numită pe atunci. Năzbâtiile lui nu erau diferite de ale altor băieţi ageri la minte, deşi el le mai diversifica: odată a rămas închis într-o capelă izolată de munte, rar vizitată pentru slujbă; altă dată a căzut cu capul înainte într-o oală uriaşă plină cu lapte clocotit, lapte proaspăt muls de la turmele tatălui său. Un al treilea episod neobişnuit a fost legat de eforturile lui de a zbura când, încercând să se menţină în aer cu ajutorul unei umbrele vechi, a căzut foarte urât, după cum era de aşteptat, şi a zăcut la pat vreme de şase săptămâni.
   Cam în acea perioadă a început să se dezvolte pasiunea lui Tesla pentru aritmetică şi fizică. Avea o idee ciudată, de a rezolva totul cu cifra trei sau prin puterea cifrei trei. Curând a fost trimis la o mătuşă care locuia în localitatea Cartstatt din Croaţia, pentru a-şi termina studiile la Şcoala Reală Superioară. Acolo, băiatul simplu de la ţară a văzut pentru prima oară un motor cu aburi, iar plăcerea pe care a simţit-o avea să şi-o amintească toată viaţa. La Cartstatt a fost atât de silitor încât a terminat cei patru ani de studiu în doar trei ani, absolvind cursurile în anul 1873. întorcându-se acasă în timpul unei epidemii de holeră, s-a îmbolnăvit şi a suferit atât de serios din cauza sechelelor încât şi-a întrerupt studiile timp de doi ani. Insă nu a pierdut vremea, pentru că în această perioadă a devenit pasionat de experimente şi, pe cât i-au permis mijloacele şi timpul liber, şi-a dedi¬cat toată energia studiului şi cercetărilor în domeniul electricităţii. Până atunci, intenţia tatălui său era să-l facă preot, iar această idee atârna deasupra tânărului fizician ca o adevărată sabie a lui Damocles. In cele din urmă a câştigat bătălia în defavoarea destoinicului, dar încăpăţânatului său părinte, care i-a permis să plece la Gratz, în Austria. Acolo el dorea să-şi termine studiile la Şcoala Politehnică şi să se pregătească pentru a deveni profesor de matematică şi fizică. La Gratz, Tesla a văzut şi a testat pentru prima dată dinamul Gramme; a fost aşa de impresionat de refuzul de a folosi comutatoare şi perii la dinamuri încât s-a hotărât pe loc să remedieze aceste defecte ale maşinilor dinamoelectrice. În al doilea an de studii, a abandonat intenţia de a deveni profesor şi s-a dedicat studiului ingineriei. După trei ani de absenţă s-a întors acasă, pentru că tatăl lui era pe moarte; însă, pentru că hotărâse să se stabilească în Austria şi ştia cât de important e să ai cunoştinţe lingvistice, a plecat la Praga şi apoi la Budapesta ca să înveţe limbile de care considera că va avea nevoie. Până atunci nu conştientizase sacrificiile enorme pe care le făcuseră părinţii pentru ca el să poată învăţa, dar în această perioadă a început să simtă lipsa banilor şi să devină nemulţumit de împăratul Franz Iosef I. Exista o întârziere considerabilă între telegramele lui şi banii trimişi de acasă, iar când expresia matematică pentru valoarea întârzierii a luat forma cifrei opt culcate, adică banii au încetat cu totul să mai vină, Tesla a început să ducă un trai cu adevărat auster - gândea mult şi mânca puţin. Cu toate acestea nu a abandonat lupta şi s-a hotărât să continue studiile, bazându-se în totalitate...


pag. 274-275


   ...1946, oraşul folosea deja un colector puternic de energie cosmică, elementul component esenţial a tot ce înseamnă materie, conform teoriilor lui Marconi, multe dintre ele preluate de la Tesla.
   "în anul 1952", scrie Genovese, "noi am călătorit peste toate mările şi continentele într-o navă care se alimenta cu o energie continuă şi practic inepuizabilă. Aceasta atingea o viteză de 800000 de kilometri pe oră şi rezista la presiuni uriaşe, aproape de limita de rezistenţă a aliajelor din structura ei. Problema era cum să încetinim această viteză exact la momentul potrivit."
   Conform lui Genovese, oraşul este localizat pe fundul unui crater, este în mare parte subteran şi se gestionează independent. Vulcanul stins este acoperit cu o vegetaţie deasă, se află la sute de kilometri de orice drum şi este situat la 4000 de metri înălţime, într-un munte din jungla amazoniană.
   Autorul francez Charroux şi-a exprimat surprinderea şi neîncrederea faţă de afirmaţia că oraşul ar fi situat pe un munte acoperit de junglă, la o înălţime de 4000 de metri. Totuşi, partea de est a Anzilor Cordilieri are mulţi asemenea munţi, din Venezuela până în Bolivia, pe o distanţă de mii de kilometri. Multe astfel de oraşe, şi munţi, ar putea să existe în această regiune vastă, neexplorată şi tot timpul acoperită de nori.
   Oricum, existenţa unui oraş secret într-un crater din junglă era cea mai puţin surprinzătoare dintre afirmaţii. Genovese susţinea că efectuaseră zboruri pe Lună şi pe Marte cu "farfuriile zburătoare" construite de ei. El declara că odată ce tehnologia fusese cucerită, o călătorie pe Lună (câteva ore) sau pe Marte (câteva zile) era relativ simplu de realizat. Genovese nu spune nimic despre piramide sau despre ce au făcut ei pe Marte. Poate că au creat o bază marţiană într-una dintre străvechile piramide de nisip din Regiunea Cydonia.
   S-a semnalat observarea multor OZN-uri în America de Sud, în special deasupra junglei din Anzii de Est, din Bolivia până în Venezuela. Este oare posibil ca unele dintre aceste OZN-uri să fie nave antigravitaţionale din Ciudad Subterranean de los Andes?
   Surse credibile afirmă că un "Ultim Batalion" de soldaţi germani a scăpat cu un submarin, în ultimele zile ale celui de-al Doilea Război Mondial, refugiindu-se în Antarctica şi America de Sud. La fel de posibil e ca germanii să fi construit superoraşe, cu o tehnologie avansată, în junglele îndepărtate din America de Sud.
   Mai mulţi istorici militari - printre care colonelul Howard Buechner, autorul lucrărilor "Secrets of the Holy Lance - "Secretele săbiei sfinte" şi "Hitler's Ashes - Cenuşa lui Hitler" - susţin că, încă din timpul războiului, germanii creaseră baze în Queen Maud Land, în dreptul Africii de Sud.
   Mai târziu, submarinele germane, în unele rapoarte în număr de 100, au transportat importanţi oameni de ştiinţă, aviatori şi politicieni spre ultima fortăreaţă a Germaniei naziste. Două dintre aceste submarine s-au predat în Argentina, la trei luni după război. In 1947, Marina Militară a SUA a invadat Antarctica, în principal Queen Maud Land, sub comanda amiralului Byrd.
   Americanii au fost înfrânţi, iar câteva avioane cu reacţie de pe cele patru portavioane se spune că au fost doborâte de o navă discoidală. Marina s-a retras şi nu s-a mai întors până în 1957.
   Conform cărţii "Chronicle of Akakor - Cronica lui Akakor", un volum publicat iniţial în limba germană de jurnalistul Karl Brugger, un batalion german s-ar fi refugiat într-un oraş subteran situat la graniţa dintre Brazilia şi Peru. Brugger, un jurnalist german care locuia în Manaus, a fost asasinat în Ipanema, lângă Rio de Janeiro, în anul 1981. Călăuza lui, Tatunca Nara, avea să devină ghidul lui Jacques Cousteau pe cursul superior al Amazonului. De altfel, fotografii cu Tatunca Nara apar în broşura ilustrată a lui Cousteau intitulată "Călătoria lui Cousteau pe Amazon". (Pentru mai multe informaţii despre Tatunca Nara, Karl Brugger, Oraşele Subterane şi germani - a se vedea "Lost Cities & Ancient Mysteries of South America".)
   Chiar dacă povestea cu oraşele secrete din America de Sud care construiesc farfurii zburătoare şi se luptă cu puterile lumii din fortăreţele lor ascunse în junglă seamănă cu scenariul unui film cu James Bond, se pare că ea se sprijină pe fapte reale!
   Pe baza scenariului de mai sus, s-ar putea să nu fie cu totul fantastic dacă sugerăm, cum au făcut şi alţi autori, că Tesla a fost luat de o farfurie zburătoare la sfârşitul anilor 1930. Oricum, aceasta nu ar fi fost o farfurie zburătoare de pe o altă planetă, ci o navă a lui Marconi din oraşul secret situat în America de Sud.
   în cel mai fantezist scenariu de până acum, dar care poate foarte bine să fie adevărat, Tesla ar fi fost îndemnat să-şi însceneze moartea, la fel cum făcuseră Marconi şi mulţi alţi oameni de ştiinţă, după care a fost luat de o navă discoidală specială şi dus în superoraşul cu tehnologie avansată al lui Marconi. Departe de lume, de guvernele militare, de companiile petroliere şi de producătorii de armament şi avioane, Marconi şi Tesla, pe care toţi îi credeau morţi, şi-au continuat experimentele într-o atmosferă favorabilă progresului ştiinţific.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Nota: Rău           Bun