Telefon: 0723 370 540

Karma şi Reîncarnarea • o cheie a evoluţiei spirituale şi a iluminării - Hiroshi Motoyama

Karma şi Reîncarnarea • o cheie a evoluţiei spirituale şi a iluminării - Hiroshi Motoyama

25,00 RON 28,00 RON
Disponibilitate: În Stoc
   "KARMA ŞI REINCARNAREA" se bazează pe lucrările şi experienţele Dr. Hiroshi Motoyama, om de ştiinţă şi preot shinto cu discipoli în lumea intreagă, care s-a trezit la o stare de conştiinţă ce-i permite să vadă dincolo de limitele spaţiului şi timp...
Cu TVA: 25,00 RON
Cod produs: carte

   "KARMA ŞI REINCARNAREA" se bazează pe lucrările şi experienţele Dr. Hiroshi Motoyama, om de ştiinţă şi preot shinto cu discipoli în lumea intreagă, care s-a trezit la o stare de conştiinţă ce-i permite să vadă dincolo de limitele spaţiului şi timpului. Utilizand exemple din propriile experienţe psihice şi munca sa de vindecător şi îndrumător, Dr. Motoyama dă o explicaţie clară a evoluţiei continue a omului. Ne arată cum înţelegerea karmei, legea cauzei şi efectului şi reîncarnarea ne ajută să dizolvăm diversele karme personale, maritale şi familiale, naţionale şi globale ce continuă să ne afecteze viaţa de zi cu zi.
   Influenţa şi accesibila sa carte va incita pe oricine este interesat de reîncarnare şi dezvoltare spirituală.

Editura: Vidia

Autor: Hiroshi Motoyama

Format: 13x20 cm.

Număr de pagini: 208

Greutate: 185 gr.

Anul apariției: 2007

ISBN: 978-973-88437-3-8

Cuvântul editorului ... 9
Prefaţă ... 17
Introducere ... 21

1. CAPITOLUL I
   Karma individuală: Viaţa şi Moartea ... 31

2. CAPITOLUL II
   O definiţie a Karmei ... 51

3. CAPITOLUL III
   Tipurile de Karmă: Karma conjugală şi Karma familială ... 65

4. CAPITOLUL IV
   Tipurile de Karmă: Karma Naţională, Karma Rasială şi Karma Geografică ... 89

5. CAPITOLUL V
   Către o teorie a Karmei ... 117

6. CAPITOLUL VI
   Transcenderea Karmei ... 147

7. CAPITOLUL VII
   Relaţiile dintre chakre, caracter, constituţie şi Karma ... 167

CONCLUZIE ... 180
POSTFAŢĂ ... 181
ANEXA A: întrebări despre Karmă şi Reîncarnare ... 189
ANEXA B: Alte lucrări publicate de Dr. Motoyama ... 199

pag. 35


   Dimensiunea astrală:
Astralul inferior şi astralul superior

   Dimensiunea astrală este cealaltă parte a vieţii; este locul unde majoritatea oamenilor există după ce mor. Dimensiunea astrală are două dimensiuni, cea inferioară şi cea superioară. Astralul inferior este asemănător noţiunilor populare de iad şi purgatoriu. Astralul superior corespunde ideii generale de rai sau paradis.
   Principiul ce controlează dimensiunea astrală este mintea, aşa cum pe pământ materia este principiul de control. Lumea astrală este o lume a ideilor. La modul esenţial, acest lucru înseamnă că în dimensiunea astrală gândul creează realitatea. Mintea are un efect direct asupra mediului extern - obţii ceea ce vrei. Fiinţele astrale posedă un corp, dar el este mult mai elastic decât cochiliile rigide pe care le purtăm încoace şi încolo aici, pe pământ. Altminteri, fiinţele umane se aseamănă destul de bine cu persoanele care-au fost în timpul vieţii terestre.
   Pe măsură ce conştiinţa fiinţei evoluează, ea este capabilă să vadă dimensiunea astrală şi să comunice direct cu cei care trăiesc în ea.
   Diferenţa principală între astralul inferior şi cel superior este că astralul inferior este locuit de fiinţe care proiectează o negativitate încăpăţânată şi ataşament emoţional, în timp ce astralul superior este populat de fiinţe (suflete) mai armonioase, care proiectează o atitudine pozitivă.

   Astralul inferior

   Tărâmul astralului inferior se aseamănă, întrucâtva, unei stări de vis pământene. Este ca un coşmar care se repetă necontenit şi care depăşeşte puterea minţii conştiente de a-i pune capăt. În dimensiunea astrală inferioară, fiinţele...


pag. 44


   Moartea

   Sentimentele, emoţiile şi gândurile care alcătuiesc inconştientul ("manas" în sanscrită) sunt minţile pe care le luăm cu noi în dimensiunea astrală, după ce murim. Senzaţiile şi emoţiile pe care le experimentează o fiinţă sub numele de "moarte" sunt factori-cheie în determinarea tipului de existenţă pe care îl va duce respectiva persoană în cealaltă lume. Este important să fim fermi în faţa morţii, pentru a observa cu detaşare momentul în care vechea noastră identitate este abandonată. Dacă o fiinţă moare într-o stare de ataşament puternic, ea este susceptibilă să sfârşească într-un tărâm astral inferior. Oamenii care mor într-o stare de teroare abjectă se găsesc adesea în această situaţie. Mai mult, conţinutul mental din clipa morţii poate reapărea, într-o formă amplificată, în momentul renaşterii ei în această lume, aşa cum a fost cazul copilului din povestirea anterioară.
   Totuşi, moartea nu implică, neapărat, suferinţa.
   Mama mea naturală, Seiko-sensei, şi cu mine, dormeam de o parte şi de cealaltă a lui Odaisama în noaptea în care ea a murit. Odaisama nu mi s-a revelat în visele mele în acea noapte, dar preţuiesc foarte mult prima viziune clară pe care am avut-o cu ea după moartea sa.
   Viziunea a avut loc după funeralii, imediat după incinerare. Odaisama mi-a apărut purtând chimonoul cu 12 straturi cu care am văzut-o îmbrăcată ultima oară, şi cu o mulţumire divină, a spus: "Corpul meu a fost transformat în cenuşă, dar fiinţa mea trăieşte. Eu sunt acum cu Dumnezeu".
   Timp de circa o lună după viziune, Odaisama îmi apărea întinsă la orizontală, ca şi cum s-ar fi odihnit.
   De atunci şi până astăzi, ea îmi apare de multe ori arătând ca la 20 sau 30 de ani şi la fel de plină de energie...


pag. 74


   Cuplurile ca divinitate manifestată

   Cel mai spiritual tip de cuplu apare ca o manifestare a unei fiinţe din tărâmul divin.
   O entitate unificată, din dimensiunea divină (dincolo de cauzal), poate descinde pe pământ sub forma a doi indivizi care îşi pot exprima legătura într-o varietate de moduri, cum ar fi: învăţător şi discipol sau părinte şi copil. Totuşi, cel mai adesea, aici ei sunt soţ şi soţie. Asemenea oameni sunt cu adevărat născuţi să se căsătorească, împreună, ei pot realiza lucrări mari în această lume, extinzând cunoaşterea şi conştiinţa celor din jur şi ajutând la îndreptarea civilizaţiilor către pace şi armonie.
   În India, China şi Japonia există o zeitate foarte venerată, cunoscută sub numele de Avalokitesvara (Kuan-yin, Kannon), Zeiţa Compasiunii. Statuile lui Avalokitesvara sunt androgine, în sensul că trupul ei are forme curbe ca ale unei femei, şi totuşi nu are sâni. Aceasta este o reprezentare a ideii că Avalokitesvara există într-o dimensiune divină a realităţii, unde contrariile yin şi yang, bărbat şi femeie, sunt unificate şi nediferenţiate. Este o dimensiune unde manifestarea există, dar nu până la a îmbrăţişa o formă individuală, deosebindu-se, astfel, de dimensiunea cauzală.
   Acest tip de cuplu este foarte rar, dar există cu adevărat. Deoarece membrii unui asemenea cuplu împărtăşesc aceeaşi karmă şi sunt legaţi împreună într-o dimensiune care prin ea însăşi transcende diferenţele sexuale şi individualitatea, ei sunt unul, în trup şi spirit. Cel mai adesea, mor aproximativ în acelaşi timp.

   Cupluri legate de pasiunea carnală

   A patra categorie de cupluri este cea în care cei doi se leagă pe baze pur fizice. Asemenea cupluri nu au nici un fel...


pag. 124


   Oamenii, în general, îşi părăsesc corpurile în modul următor:

   Sufletul şi corpul astral al unei persoane cu karmă sexuală şi atasamente materialiste puternice, se deplasează din inimă către Svadhishthana Chakra, dedesubtul buricului. Svadhishthana Chakra controlează inconştientul şi sistemul urogenital prin intermediul meridianelor Rinichi şi Vezică Urinară. Aceste căi coboară către picioare şi se termină la capătul degetului mic de la picior. Corpul astral şi sufletul călătoresc în jos, pe meridian, şi ies prin unul din aceste puncte finale.
   Sufletul rămâne în corpul astral şi se naşte în tărâmurile inferioare ale lumii astrale, unde duce o viaţă de suferinţă. Aşa cum am văzut din exemplele precedente, fiinţele din această stare sunt caracterizate de egoism. Ataşamentul lor este atât de puternic, încât tind să nu se reîncarneze o perioadă mare de timp.
   Sufletul şi corpul astral al unei persoane cu o karmă puternică de ataşament faţă de emoţii şi imaginaţie se deplasează din inimă către Manipura Chakra, situată deasupra ombilicului. Manipura Chakra controlează emoţiile şi sistemul digestiv prin intermediul meridianelor Stomac şi Splină, care de asemenea coboară spre picioare. Sufletul şi corpul astral ies prin unul din aceste puncte finale de la nivelul degetelor picioarelor.
   Aceste suflete continuă să locuiască în corpul astral. Dacă ele sunt incapabile să-şi controleze emoţiile sau imaginaţia prin intermediul conştiinţei de sine, ele sunt destinate să sufere în tărâmurile astrale inferioare. Sufletele care sunt conştiente de emoţiile şi imaginaţia lor şi sunt capabile să le controleze, duc vieţi plăcute în părţile superioare ale lumii astrale. Efectiv, vieţile lor nu sunt foarte diferite de cele de-aici, de pe pământ. Fie că sunt situate în tărâmurile astrale...


pag. 141


   Reîncarnarea

   Părinţii care aşteaptă un copil mă roagă, de cele mai multe ori, să dau un nume odraslei lor. Se întâmplă ca ei să-mi ceară acest lutru la începutul sarcinii, fapt ce îmi dă la propriu dureri de cap, deoarece, deşi pot comunica cu spiritul fetusului, încă nu ştiu clar dacă este băiat sau fată. Doar pentru că are un suflet masculin, nu înseamnă că nu se va naşte de sex feminin de această dată, şi invers. De asemenea, în acest punct, sufletul nu este întotdeauna în fetus, ci pluteşte în jurul lui, direcţionându-i creşterea.
   Câteodată, spiritul fetusului începe să-mi vorbească. El îmi spune cine a fost în viaţa precedentă şi ce legături karmice l-au determinat să-şi aleagă părinţii în viaţa actuală. Minţile şi corpurile cauzale şi astrale îi definesc noua formă fizică. Mai întâi, spiritul şi-a ales părinţii, fie în concordanţă cu aspectul inevitabil al karmei, fie prin liber arbitru. Părinţii sunt cei cu care spiritul este compatibil karmic, în ce priveşte caracterul, constituţia şi aptitudinile. Apoi, el decide ce gene să accepte din momentul contopirii spermatozoidului cu ovulul, absoarbe nutrienţi din corpul mamei şi îşi formează propriul său corp. Pe măsură ce fetusul creşte, el însuşi determină starea organelor sale interne şi caracteristicile corespunzătoare, în concordanţă cu propria-i karmă. Pentru a evidenţia din nou aceste tipare comune, sufletele care au o karmă puternic materialistă şi sexuală vor crea o Svadhishthana Chakra şi un sistem urogenital specifice, care se vor manifesta sub forma dificultăţilor în controlarea impulsurilor sexuale şi a funcţiilor minţii inconştiente. În chip similar, oamenii cu o karmă puternic emoţională şi imaginativă vor crea o Manipura Chakra specifică, cu funcţii corespunzătoare de control asupra emoţiilor şi apetitului.
   Indivizii se reîncarnează, de obicei, prin intermediul unei combinaţii între dorinţa personală şi interacţiunea dintre...

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Nota: Rău           Bun