Telefon: 0723 370 540

Tehnici de a Vinde - Dale Carnegie, J. Oliver Crom, Michael Crom

Tehnici de a Vinde - Dale Carnegie, J. Oliver Crom, Michael Crom

34,00 RON 36,60 RON
Disponibilitate: În Stoc
Continuând munca celui mai faimos scriitor şi formator motivaţional, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este astăzi una dintre cele mai importante din întreaga lume. Cursurile ţinute aici au devenit o importantă etapă de ...
Cu TVA: 34,00 RON
Cod produs: carte

Continuând munca celui mai faimos scriitor şi formator motivaţional, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este astăzi una dintre cele mai importante din întreaga lume. Cursurile ţinute aici au devenit o importantă etapă de pregătire în cariera oricărei persoane preocupate de succesul profesional.

Cartea de faţă este primul curs al Dale Carnegie & Associates publicat în limba română – un îndrumar eficient, structurat logic, ce se dovedeşte benefic atât pentru cei care vând, cât şi pentru cei care cumpără.

El cuprinde rezultatele unor ani întregi de cercetări şi experienţă ai unora dintre cei mai mari specialişti americani în vânzări.

Lucrarea de faţă reprezintă o investiţie necesară, la îndemâna oricărui om ce aşază profesionalismul pe primul plan. Tehnicile şi recomandările din această carte vizează fiecare etapă a procesului de vânzare în parte, de la identificarea clienţilor potenţiali până la livrarea produsului. Aplicarea lor vă poate aduce avantaje serioase în faţa competitorilor.



Editura: Curtea Veche

Autor: Dale Carnegie, J. Oliver Crom, Michael Crom

Titlu original: The Sales Advantage

Traducere: Dan Criste

Format: 15,5 x 22cm

Numar de pagini: 320

Anul apariției: 2005

ISBN: 978-973-669-580-3

Prefata

Cele mai importante doua intrebari pe care ni le pun de cele mai multe ori specialistii in vanzari sunt: 1) „Cum pot sa fac mai multe vanzari?” si 2) „Ce pot face pentru a diminua obiectiile?”

Dupa mai bine de 60 de ani petrecuti in domeniul instruirii in tehnicile de vanzare, am aflat ca raspunsul la aceste intrebari este destul de simplu. Sincer vorbind, va trebui sa invatati cum se vinde.

Desi nu este raspunsul pe care se asteapta sa-l primeasca majoritatea oamenilor, noi credem ca lucrurile stau intr-adevar astfel. Indiferent cat de mult am vrea ca ele sa stea altfel, nu exista o formula magica pe care s-o folosim ca sa eliminam obiectiile sau sa sporim numarul de vanzari. Respingerea obiectiilor si obtinerea unui angajament ferm sunt, ambele, rezultatul firesc al unui proces de vanzare incheiat cu succes.

Vreti sa intalniti un expert in finalizarea unui asemenea proces? Gasiti un agent comercial priceput, care sa stie cu adevarat cum se vinde.

Adesea este greu de crezut ca specialistii cu cele mai bune rezultate in domeniu au nevoie sa invete cum se vinde. Cu toate acestea, am intalnit un numar foarte mare de asemenea agenti de vanzari experimentati, oameni de succes, care si-au dat seama ca afirmatia noastra este adevarata. De fapt, prin aplicarea cu consecventa a unor principii demonstrate, ei au putut sa-si creasca vanzarile si sa castige mai multi bani decat au crezut ca este posibil vreodata.

Acest lucru ne spune ca procesul prezentat in cartea de fata este o modalitate dovedita de creare a unor relatii si de imbunatatire a activitatii dumneavoastra profesionale, indiferent de experienta pe care ati acumulat-o in domeniul vanzarilor.

Sa nu ne intelegeti gresit. Nu spunem ca este usor sa inveti cum se vinde ceva. Si cu siguranta nu inseamna ca putem vinde astazi in acelasi mod in care vindeam in urma cu zece ani – nu putem. Lumea s-a schimbat. Atitudinea clientilor s-a schimbat. Tehnologia sparge barierele dintre tari, dar in acelasi timp creeaza altfel de bariere – intre clientii nostri si noi insine. Firmele sunt tot mai mici. Teritoriile sunt tot mai intinse. Ni se cere sa realizam vanzari mai mari cu resurse mai putine. Iar lucrurile nu se opresc aici.

Cuprins

 

Prefață

Introducere

 

1. Noi oportunități de afaceri

Identificarea potențialilor clienți

 

2. Pregătirea în vederea abordării

Punerea în temă

 

3. Primul Contact

Captarea atenției clientului potențial

 

4. Întrevederea

Cum putem câștiga încrederea clientului?

 

5. Analiza oportunităților de afaceri

Determinarea capacității clienților potențiali

 

6. Elaborarea soluției

Cum să le oferim clienților ceea ce-și doresc?

 

7. Prezentarea soluției

Cum să le spunem clienților ce să facă?

 

8. Evaluarea poziției clientului

Cum ne putem apropia de obținerea unui angajament?

 

9. Negocierea

Cum putem găsi un teren comun?

 

10. Obținerea angajamentului

De la clientul potențial la clientul efectiv

 

11. Punerea în aplicare

Respectarea angajamentelor asumate

 

12. Obiecțiile

Posibilități de comunicare

 

13. Cel mai important avantaj al unui agent comercial

Atitudinea noastră

 

Mulțumiri

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Nota: Rău           Bun